ostatní weby
Somfy PRO
EShop
somfyarchitektura.cz
somfy.cz
somfy.cz
Přihlášení k osobnímu účtu.
PODPORA
Školení
Help me by Somfy (návody)
Často kladené otázky
Kontakty
Kontakty
Kontaktní informace
Kontaktní formulář
TaHoma kompatibilita
PRODUKTY
Make the move with Somfy climate
Solární stínění
Solární stínění
Solární stínění
Venkovní rolety se solárním pohonem
Screeny se solárním pohonem
Záruční podmínky
O SOMFY
Somfy 50 let
Partnerské programy
We act for a better way
Experience Centrum Praha
PODPORA
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Aplikace
Aplikace
Chytrá domácnost
Dveřní zámky
Kamery a alarmy
Rolety
Vytápění
Produkt
Produkt
Door Keeper
IntelliTAG
Oximo solar io
Serv-e-Go
TaHoma DIN-Rail
TaHoma pro aplikace
TaHoma switch
Termostat
Termostatická hlavice io
Vyhledat
Vyhledat
Seřadit podle
Datum
Zhlédnutí
(298)
2022-08-08 11:07:00.0
Jsou kompatibility TaHoma DIN-Rail V2 stejné jako u TaHoma switch?
(162)
2022-08-08 11:05:00.0
Jak rozpoznat verze TaHoma DIN-Rail V1 a V2?
(115)
2022-08-08 11:01:00.0
Co mohu udělat, když TaHoma DIN-Rail, kterou nastavuji, není připojena k internetu?
(85)
2022-08-08 11:00:00.0
Mohu TaHoma DIN-Rail V2 instalovat do kovové nebo částečně kovové skříně?
(637)
2022-08-08 10:57:00.0
Jaký význam mají LED barvy světýlka na TaHoma DIN-Rail V2?
(145)
2022-08-08 10:47:00.0
Co mohu dělat s tlačítky "Prog" a "Reset" umístěnými na přední straně TaHoma DIN-Rail V2?
(135)
2022-06-20 11:11:00.0
Jaký je postup výměny TaHoma DIN-Rail V1 za verzi V2?
(75)
2022-06-20 11:09:00.0
Je aplikace TaHoma Classic kompatibilní s Tahoma DIN-Rail V2?
(424)
2021-08-20 08:39:00.0
Mám problém s připojením mezi termostatem a internetovou Gateway.
(221)
2021-08-20 08:37:00.0
Mám problém s připojením mezi termostatem a přijímačem.
(100)
2021-08-20 08:36:00.0
I když je aplikace správně nakonfigurována, můj topný systém nereaguje na příkazy odeslané z termostatu Somfy.
(70)
2021-08-20 08:35:00.0
Proč moje změny v mobilní aplikaci nejsou okamžitě zohledněny termostatem?
(99)
2021-08-20 08:34:00.0
Funguje termostat Somfy i v případě výpadku internetu nebo napájení?
(44)
2021-08-20 08:33:00.0
Jaký je letní/chladicí režim dostupný v aplikaci termostatu Somfy?
(57)
2021-08-20 08:32:00.0
Kolik termostatů mohu spravovat ve svém účtu?
(61)
2021-08-20 08:31:00.0
Jaký je maximální počet přijímačů, které mohu přidat k termostatu?
(105)
2021-08-20 08:29:00.0
Jaký je rozdíl mezi termostaty Somfy 1. a 2. generace?
(78)
2021-08-20 08:23:00.0
Jaký je rozdíl mezi kabelovou a rádiovou verzí termostatu?
(28)
2021-08-20 08:21:00.0
Jaké jsou předpoklady pro používání termostatu?
(39)
2021-08-20 08:18:00.0
Je můj topný systém kompatibilní s termostatem Somfy?
(42)
2021-08-20 08:18:00.0
Kontrolka LED na mé internet Gateway se změní na zelenou, ale mobilní aplikace termostatu mě informuje, že instalace nebyla úspěšná. Co mám dělat?
(51)
2021-08-20 08:16:00.0
Když se pokusím vybrat síť wifi své Gateway, nemohu najít síť SSID s názvem "Gateway_XXXX".
(25)
2021-08-20 08:15:00.0
Aplikace termostatu nemůže najít mou síť WiFi a/nebo není uvedena v seznamu dostupných sítí. Co mám dělat?
(28)
2021-08-20 08:13:00.0
Mám problém s instalací radiopřijímače. Když na termostatu stisknu tlačítko "Prog", LED diody nebliknou.
(206)
2021-08-20 08:11:00.0
Termostat se po vložení baterií nezapne.
(33)
2021-08-20 08:02:00.0
Nemohu se dostat na webovou stránku pro aktivaci termostatu Somfy, co mám dělat?
(123)
2021-08-20 08:01:00.0
Jak mohu resetovat účet přidružený k termostatu?
(91)
2021-08-20 07:59:00.0
Co mám dělat, když termostat nelze aktivovat?
(90)
2021-08-20 07:56:00.0
Jak zjistím PIN k termostatu?
(64)
2021-08-20 07:48:00.0
Je termostatický ventil Somfy io kompatibilní s mou instalací?
(74)
2021-08-20 07:46:00.0
Mohu používat termostatickou hlavici io, když nemám box TaHoma?
(73)
2021-08-20 07:45:00.0
Co se stane v případě výpadku internetu nebo elektřiny? Je termostatická hlavice io stále funkční?
(88)
2021-08-20 07:39:00.0
Jak mám vybrat správný adaptér pro svůj termostatický ventil?
(201)
2021-08-20 07:36:00.0
Proč se termostatická hlavice při instalaci nerozsvítí?
(52)
2021-08-20 07:35:00.0
Jak mohu přepnout termostatickou halvici io do režimu párování?
(468)
2021-08-20 07:30:00.0
Spárování mezi mým boxem TaHoma a termostatickou hlavicí selhalo. Co mám dělat?
(10)
2021-08-20 07:26:00.0
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud je před solárním panelem překážka (např. strom, balkon atd.)?
(10)
2021-08-20 07:26:00.0
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud na okna nedopadá přímé slunce (např. severní orientace) ?
(8)
2021-08-20 07:25:00.0
V jakých případech mám anténu z rolovacího boxu vyjmout?
(12)
2021-08-20 07:21:00.0
V případě, že systém Oximo solar io přestane fungovat, jak zjistím, odkud problém pochází ?
(61)
2021-08-20 07:18:00.0
Co je technologie IntelliTAG™?
(49)
2021-08-20 07:16:00.0
Mohu stále používat klasické klíče s chytrým zámkem dveří?
(163)
2021-08-20 07:14:00.0
Co znamenají barvy LED kontrolky na Door Keeper?
(85)
2021-08-20 07:13:00.0
Jak mohu zamknout a odemknout dveře na dálku?
(429)
2021-08-20 07:12:00.0
Jak nainstalovat Door Keeper?
(37)
2021-08-20 07:11:00.0
Mohu použít Door Keeper, pokud mé dveře nemají vnější kliku?
(182)
2021-08-20 07:07:00.0
Jak nastavím koncové polohy zámku Door Keeper?
(30)
2021-08-20 07:05:00.0
Lze vypnout zamykání/odemykání dveří pomocí středového tlačítka?
(34)
2021-08-20 07:03:00.0
Mám chytrý zámek dveří a stěhuji se, jak postupovat?
(348)
2021-08-20 07:01:00.0
Jak resetovat Door Keeper?
(49)
2021-08-20 07:00:00.0
Jak zapnu/vypnu funkci Leave & Lock na připojeném zámku dveří?
(18)
2021-08-20 06:59:00.0
Jak zapnu/vypnu diskrétní režim na chytrém zámku dveří?
(43)
2021-08-20 06:58:00.0
Ukládá se historie přístupů během nabíjení baterie zámku Door Keeper?
(288)
2021-08-20 06:57:00.0
Jak mohu někoho pozvat k přístupu k mému zámku dveří?
(63)
2021-08-20 06:51:00.0
Jak mohu v aplikaci Somfy Keys změnit nebo odebrat přístup?
(44)
2021-08-20 06:50:00.0
Kde v aplikaci Somfy Keys najdu všechny existující přístupy k zámku?
(37)
2021-08-20 06:49:00.0
Co mám dělat v případě ztráty nebo krádeže čipu?
(8)
2021-08-20 06:44:00.0
Jak mám reagovat na bezpečnostní oznámení?
(41)
2021-08-20 06:40:00.0
Lze u Door Keeperu nastavit citlivost optických senzorů?
(39)
2021-08-11 10:34:00.0
Jak mohu dostávat notifikace na mobil?
(29)
2021-08-11 10:25:00.0
Jaká je záruka pro Door Keeper?
(66)
2021-08-09 11:51:00.0
Jak na údržbu zámku Door Keeper?
(271)
2020-12-03 16:48:00.0
Jaký je postup při výměně TaHoma V2 za TaHoma® switch?
(260)
2020-12-03 16:47:00.0
Bude pro TaHoma® switch dostupné webové rozhraní?
(128)
2020-12-03 16:46:00.0
Zůstane aktuální verze aplikace TaHoma k dispozici? A co aplikace související s Connexoon?
(209)
2020-12-03 16:45:00.0
S jakými čidly/senzory je Tahoma® switch a TaHoma DIN-Rail kompatibilní?
(115)
2020-12-03 16:43:00.0
Budou mobilní aplikace pro box TaHoma V2 pokračovat?
(100)
2020-12-03 16:42:00.0
Je možné spustit pokročilé scénáře se senzory RTD otevření a/nebo přítomnosti?
(115)
2020-12-03 16:40:00.0
Je možné připojit TaHoma® switch k dalším výrobkům Somfy, jako například Somfy One nebo Doorkeeper?
(91)
2020-12-03 16:39:00.0
Je TaHoma® switch kompatibilní s hlasovými asistenty?
(177)
2020-12-03 16:38:00.0
Existuje možnost připojení TaHoma® switch v ethernetu?
(507)
2020-12-03 16:37:00.0
Je TaHoma® switch kompatibilní s HomeKit?
(2810)
2020-12-03 16:36:00.0
Které produkty Zigbee 3.0 jsou kompatibilní s TaHoma® switch?
(119)
2020-12-03 16:36:00.0
Je TaHoma® switch kompatibilní s protokoly enocean, Zwave...?
(115)
2020-12-03 16:30:00.0
Kolik zařízení a scénářů mohu nakonfigurovat do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(204)
2020-12-03 16:29:00.0
Jak bude fungovat moje instalace v případě výpadku internetu?
(121)
2020-12-03 16:28:00.0
Je v TaHoma® switch nebo v TaHoma DIN-Rail integrovaná funkce geolokace?
(169)
2020-12-03 16:27:00.0
Lze připojit do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail i produkty dalších výrobců?
(17)
2020-12-03 16:26:00.0
Jaký je postup při výměně TaHoma® V2 za TaHoma® switch?
(109)
2020-12-03 16:24:00.0
Jaká rychlost internetu je nutná pro správnou funkci TaHoma® switch a TaHoma DIN-Rail V2?
(892)
2020-12-03 16:23:00.0
Lze provést reset boxu TaHoma® switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(43)
2020-11-20 10:26:00.0
Mám přístup k instalaci zákazníka kdykoli?
(31)
2020-11-20 10:25:00.0
Mohu provádět změny bez souhlasu zákaznka?
(28)
2020-11-20 10:24:00.0
Musím pro zákazníka řešit problémy s produkty, které přidal sám po úvodní instalaci?
(31)
2020-11-20 10:22:00.0
Mohu přenechat poprodejní servis jinému instalátorovi?
(64)
2020-11-20 10:18:00.0
Které produkty jsou kompatibilní?
(126)
2020-11-20 10:15:00.0
Je rozdíl mezi zařízeními RTS a produkty io-homecontrol®?
(40)
2020-11-20 10:12:00.0
Pokud používám přijímač (reciever) io-homecontrol®, je možné monitorovat všechny připojené produkty?
(31)
2020-11-20 10:06:00.0
Jsou s nástrojem Serv-e-Go kompatibilní produkty ostatních značek?
(32)
2020-11-20 10:05:00.0
Jsou s tímto nástrojem kompatibilní produkty ostatních značek skupiny Somfy?
(22)
2020-11-20 10:03:00.0
Lze zobrazit produkty přidané zákazníkem po úvodní instalaci?
(39)
2020-11-20 10:00:00.0
Jak lze k nástroji získat přístup?
(33)
2020-11-20 09:58:00.0
Jak lze zobrazit instalaci boxu TaHoma® na seznamu instalací?
(62)
2020-11-20 09:56:00.0
Lze zobrazit podrobnosti propojené instalace zákazníka bez jeho souhlasu?
(23)
2020-11-20 09:52:00.0
Je možné nástroje využívat z chytrého telefonu nebo tabletu?
(52)
2020-11-13 14:58:00.0
Je třeba, aby měl zákazník nainstalovaný box TaHoma®?
(90)
2020-11-13 14:52:00.0
Je nutné box TaHoma® zaregistrovat?
(43)
2020-11-13 14:50:00.0
Zaregistroval(a) jsem už více boxů ve službě SomfyPRO. Budou se v nástroji zobrazovat automaticky?
(59)
2020-11-13 14:37:00.0
Aktivoval(a) jsem už více boxů na webu Somfy-Connect. Budou se i tyto boxy zobrazovat?
(53)
2020-11-13 12:48:00.0
Chci prostřednictvím nástroje Serv-e-Go vyřešit problém s propojenou instalací u zákazníka, který již box TaHoma® má. Je to možné?
(142)
2020-11-12 15:29:00.0
Jak získat přístup k aplikaci TaHoma mého zákazníka?
(72)
2020-11-12 15:27:00.0
Zákazník ještě nemá novou aplikaci TaHoma, můžu získat přístup k jeho rozhraní z aplikace TaHoma pro?
(383)
2020-11-12 15:23:00.0
Jak připojit box TaHoma® k internetu?
(1039)
2020-11-12 15:22:00.0
Nedaří se mi připojit box TaHoma® k internetu. Co mám dělat?
(107)
2020-11-12 15:19:00.0
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle protokolu?
(201)
2020-11-12 15:18:00.0
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle typu?
(75)
2020-11-12 15:17:00.0
Párování produktu: jaký je rozdíl mezi párováním podle protokolu a typu?
(652)
2020-11-12 15:13:00.0
Které produkty dalších výrobců lze spárovat s boxem TaHoma®?
(112)
2020-11-12 15:09:00.0
Je možné spárovat produkty s boxem TaHoma® bez připojení k internetu?
(57)
2020-11-12 15:01:00.0
Jak zaregistruji box zákazníka?
(43)
2020-11-12 14:59:00.0
Kde najdu QR kód boxu TaHoma®?
(102)
2020-11-12 14:57:00.0
Nedaří se mi načíst QR kód boxu TaHoma®. Co mám dělat?
(49)
2020-11-12 14:54:00.0
Změnil se nějak postup registrace boxu TaHoma®? Je stále nutný e-mail zákazníka?
(42)
2020-11-12 14:53:00.0
Lze i nadále registrovat boxy na webu SomfyPRO?
(51)
2020-11-12 14:51:00.0
Můžu připojit zákazníkův již aktivovaný box TaHoma®?
(107)
2020-11-12 14:49:00.0
V objektu či u zákazníka není internet. Je možné provést uvedení boxu TaHoma do provozu?
(39)
2020-11-12 14:48:00.0
Jak odstranit instalaci zákazníkova boxu ze svého seznamu?
(60)
2020-11-12 14:42:00.0
Jak vyhledat box zákazníka?
(34)
2020-11-12 14:40:00.0
Nevidím v seznamu zákazníkův box TaHoma®, co mám dělat?
(30)
2020-11-12 14:35:00.0
Zaregistroval(a) jsem box TaHoma®, zákazník jej následně aktivoval, ale nevidím jej v seznamu.
(351)
2020-11-12 14:26:00.0
Jak se přihlásit nebo zaregistrovat do aplikace TaHoma pro?
(44)
2020-11-12 14:21:00.0
Nemám přístup k webu SomfyPRO. Lze přesto získat přístup k aplikaci?
(60)
2020-11-12 14:20:00.0
Chci vytvořit přístup pro další osoby z naší firmy. Jak postupovat?
(52)
2020-11-12 14:17:00.0
Mají podúčty stejné zobrazení jako hlavní účet?
(83)
2020-11-12 14:15:00.0
Můžu používat aplikaci i bez mobilní sítě či internetu?
Zobrazit vše